TK: Nivada Grenchen F77 Meteorite

Dit horloge heb ik via een ruil verkregen en ondanks dat het een zeer mooi horloge is met een prachtige plaat mag ook deze ruimte maken voor een andere aankoop. Het horloge is in een zeer goede staat met nog bijna een jaar garantie. Naast het horloge zit er ook een Nivada velcro strap bij, deze lijkt bijna niet gedragen.

Merk en model: Nivada Grenchen F77 Meteorite
Diameter: 37mm
Leeftijd: april 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2026
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set met doos, tag, alle links en een extra Nivada velcro strap
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede conditie, hooguit wat haarlijntjes en wat kleine krasjes op de sluiting maar geen diepe krassen of butsen.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch, SOPROD P024
Vraagprijs: €1100,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes