Te koop aangeboden: mijn NOMOS Club Campus 38 (ref. 735), een prachtig horloge uit Glashütte met het herkenbare, minimalistische NOMOS-design. Het horloge is in 2021 volledig geserviced waarbij het uurwerk is nagekeken en de kast opnieuw is gepolijst. De originele servicebon heb ik helaas niet meer, maar ik heb nog wel een follow-up bon omdat ik destijds nog wat vragen had. Sinds de service heb ik het horloge nauwelijks gedragen en het verkeert in nette staat, met hier en daar een paar lichte haarlijnkrasjes die je bij normaal dragen mag verwachten.
Bij het horloge lever ik twee extra banden mee in maat S, een daarvan is een textile bandje t.w.v. €80, de ander een leren band t.w.v. €70 met een vlindersluiting t.w.v. €80. Daarnaast zit er nog een NOMOS-notitieboekje met boekenlegger bij dat ik destijds rechtstreeks van NOMOS heb gekregen.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: NOMOS Club Campus 38 (ref. 735)
Diameter: 38.5
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2019
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig + servicepapier, 2 banden en notitieboekje met boekenlegger
Verzendkosten of afgehaald: beide prima, nader af te stemmen met koper
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: NOMOS Alpha (handopwind, 43 uur gangreserve)
Vraagprijs: €950
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.