Te ruil / koop:
De zon breekt door, en dus beginnen de lentekriebels ook weer te komen! Ik zou daarom graag mijn prachtige Nomos willen overdragen aan een andere liefhebber om weer aan iets nieuws beginnen. Toch met een klein beetje pijn in het hart, omdat de Nomos veruit het comfortabelste horloge is geweest wat ik gehad heb. Spijt is natuurlijk iets voor later!
Ruilen heeft mijn voorkeur, maar verkoop wil ik ook best overwegen. Hier zijn een paar kanshebbers die ik graag eens zou willen proberen:
- Grand Seiko Evolution 9 (Helaas een prachtige white birch op het forum gemist deze week)
- Cartier Tank (solo) large
- Cartier Santos Galbee staal (2319 of iets vergelijkbaars)
- Omega Seamaster 300 2831.80 (James Bond - Tomorrow never dies)
- Tudor Black Bay 54
Iets anders kun je natuurlijk altijd proberen, maar boven de 40mm vind ik meestal een lastig verhaal met uitzondering van een aantal chronografen. Een stalen band is voor mij ook wel echt een vereiste!
Merk en model: Nomos Club Sport Neomatik 745
Diameter: 37mm
Leeftijd: Oktober 2022 (Ruim 2 jaar oud)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Extra schakels, geen doos
Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): 95/100. Geen beschadigingen, deuken, grote krassen etc. Sluiting is wel een haarlijnmagneet.
Soort uurwerk en kaliber: DUW3001
Vraagprijs: 2250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).