TK: Omega Constellation 14393-61SC 1961

Hoi! Hierbij te koop aangeboden mijn Omega constellation chronometer uit 1961. Voor zijn leeftijd is het echt een plaatje.De kast en de mooiste beads of rice bracelet zijn in goede staat! Wijzerplaat zonder patina. Hij is aangeschaft bij AWCO in januari 2021. Loopt zeer strak. Quick hack voor de datum is ook zeer handig. Er zit nog een losse schakel bij. Bij vragen stuur een berichtje

P.S. garantie bewijs(zal geen garantie meer opzitten maar toch :wink: ) en aankoop factuur aanwezig.

Groeten,

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Omega Constellation 14393-61SC
Diameter: 34mm
Leeftijd: juli 1961
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2021
Factuur en/of certificaat: factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen originele doos maar wel een hele mooie van AWCO
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen/afspreken kan ook op een af te spreken locatie (Omgeving Apeldoorn maar ben ook flexibel)
Conditie (krassen, werking etc): voor een horloge uit 1961 in zeer goede staat en loopt zeer strak
Soort uurwerk en kaliber: automatisch kaliber 561
Vraagprijs: 1450 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes