TK: Omega Constellation -14393 - Black Gilt - Doos en Papieren

Te koop vandaag deze prachtige stalen en gouden Omega Constellation 14393 met zwart verguld wijzerplaat, doos en papieren uit 1960.

De zeldzaam glanzende zwart vergulde wijzerplaat vertoont enige veroudering en patina, maar is nog steeds zeer aantrekkelijk en met de gouden dolkmarkeringen en bijpassende dauphine wijzers ziet het er echt geweldig uit en is het fantastisch om te dragen.

De stalen en gouden kast is in zeer goede staat met hier en daar wat lichte krassen en een goede lunette en lugs. Ondertekende originele scallop kroon met oud logo. De achterkant van de kast heeft enkele krassen en een goed medaillon en is gesigneerd 14393. Originele gesigneerde Omega-kristal.

Werkt met een automatisch kaliber 561 met een serienummer van 17,2 miljoen, de verkooppapieren daterend van 29 juli 1960. Het opwinden, instellen en lopen gaat goed, hoewel het horloge in de paar jaar dat ik het bezit niet is onderhouden en het waarschijnlijk jaren in een lade heeft gelegen, zou een onderhoudsbeurt raadzaam zijn.

Komt samen met de Omega Constellation doos met inzetstuk en suède doekje en papieren, dit is een geweldige full set!

€2850 netto voor mij inclusief wereldwijde Track & Trace verzending. Betaling per bankoverschrijving of Wise alleen voor goed gevestigde forumleden.

Merk en model: Omega Constellation
Diameter: +/- 35mm
Leeftijd: 1960
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald in regio: ja
Conditie (krassen, werking etc): mooi
Soort uurwerk en kaliber: 561
Vraagprijs: 2950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes