Te koop aangeboden: deze charmante Omega Constellation met een pie pan wijzerplaat, uit het midden van de jaren 50.
De crèmekleurige pie pan wijzerplaat heeft cross hairs en gouden dolkvormige indexen. Bijpassende dauphine wijzers en heeft de plaat een opvallende patina.
De 35 mm stalen kast met gouden bovenkant is in vrij goede staat met hier en daar wat lichte krasjes. Gesigneerde tienhoekige kroon. Achterkant van de kast gesigneerd met 2852-3. Horloge wordt verkocht zonder band.
Het horloge is voorzien van een automatisch kaliber 505 met een serienummer van 15 miljoen, daterend uit circa 1956. Het uurwerk loopt goed, de tijd wordt ingesteld en het horloge loopt soepel, hoewel het in de paar jaar dat ik het in mijn bezit heb, niet is geserviced.
€ 1550 netto voor mij, inclusief verzending met Track & Trace of ophalen omgeving Utrecht. Betaling via bankoverschrijving of PayPal (alleen voor gevestigde forumleden).
Vragen? Stel ze gerust.
Merk en model: Omega Constellation 2852
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1956
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: ja
Conditie (krassen, werking etc): Goed
Soort uurwerk en kaliber: 505
Vraagprijs: €1550
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).