TK: Omega Constellation C-Shape linnen dail NL-dag

Omega Constellation C-Shape (168.029), linnen dail, NL dag, stalen band, recente service

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te koop

Merk en model: Omega Constellation Day-Date ref. 168.029
Diameter: circa 35 mm zonder kroon
Leeftijd: 1968
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): juli 2025
Factuur en/of certificaat: Bon full service a €920, april 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele stalen band, 3 saffiano banden (2 nieuwe, grijze licht gedragen)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen of verzenden in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Erg mooie staat voor zijn leeftijd. Originele zilverkleurige linnen wijzerplaat met Nederlandse dag- en datumaanduiding. Zie foto’s voor een goede indruk van de staat.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch chronometeruurwerk, Omega caliber 751
Vraagprijs: €1400

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Wristshots:

Geprobeerd zo kritisch mogelijk vast te leggen:

Bonnetjes en extra’s:

11 likes