Het verplichte (!) rijtje:
Te koop!
Vanuit de privé collectie vertrekt helaas deze prachtige Omega Constellation Chronometer. Het betreft een no lume 168.033 speciaal voor de Japanse markt. Dit model doet onmiskenbaar meteen denken aan de iconische Patek Philippe Calatrava ref. 96. De vorm van de 33.1 mm kast met de brede lugwidth van 19 mm geven deze Omega een eigenzinnige maar zeer stijlvolle uitstraling.
Merk en model: Omega Constellation Chronometer
Diameter: 33.1 mm
Leeftijd: 1970’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2024
Factuur en/of certificaat: recente servicefactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: head-only
Verzendkosten of afgehaald in regio: Kan beide. Bezichting in de regio Alkmaar. Verzending voor risico en rekening van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat en recentelijk afgeregeld
Soort uurwerk en kaliber: Cal 1011 chronometer automatic met quickset datum
Vraagprijs: € 1.175,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.