TK: Omega Constellation f300hz ref. 198.0028

Bij deze verkoop ik nog een leuke zoemer uit mijn collectie. Deze mooie constellation f300hz verkeert in een uitstekende staat, en werkt perfect zoals het hoort (loopt perfect, datum schuift netjes door). De kast en de band zijn erg scherp! De blauwe plaat heeft enkele kleine tikjes, die tijdens het dragen niet erg opvallen. De foto’s zijn redelijk ‘afstraffend’. Verder is hij ook mooi origineel. Draagt ongeveer even groot als mijn speedy reduced, dus 39-40mm, ondanks het feit dat het horloge slechts 36mm in diameter is.

Merk en model: Omega Constellation f300Hz 198.0028 op Omega 1192/192 band, rekloos en passend op een pols tot 19cm.
Diameter: 36mm zonder kroon.
Leeftijd: 70s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten voor koper af te halen in de Zuidrand van Antwerpen/
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat
Soort uurwerk en kaliber: stemvork quartz. Cal 1250
Vraagprijs: Een nette 690 EUR.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes