TK: Omega Constellation Quartz (ref. 398.0876)

Te koop aangeboden: een in topstaat verkerende en spaarzaam gedragen Omega Constellation Quartz uit eind jaren '80, begin jaren '90.

Horloge is eind 2023 volledig nagekeken en gerepareerd (R. Meertens), waarbij het een volledig nieuw quartz uurwerk heeft gekregen. Het oude uurwerk, alsmede de bonnen van het uitgevoerde onderhoud zijn aanwezig.

Een subtiele schoonheid voor bijna elke pols. Bijna - want er zitten geen extra schakels bij. Het horloge is comfortabel te dragen om polsen met een omtrek van maximaal 17-17,5cm.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Omega Constellation Quartz (reg. 398.0876)
Diameter: 32mm (lug to lug = 37mm en de hoogte is een whopping 5,5mm)
Leeftijd: eind jaren '80 / begin jaren '90
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September '24
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee (wel incl. Omega pouch)
Verzendkosten of afgehaald in regio: Actuele PostNL verzendkosten (voor de koper), ophalen regio Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge verkeert in zeer goede en nette staat. Een enkel haarlijntje her er der is wel te ontwaren, maar niks schokkends. Paar swirls op de sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: (origineel) Omega Quartz kaliber 1431 (obv ETA 255.411), vervangen door (waarschijnlijk) een ETA E63.111.
Vraagprijs: 1.100 Euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes

Up! Ondanks z’n - op papier - beperkte diameter draagt deze Constellation toch echt een stukje groter op je pols. En daarbij: zo plat vind je ze niet vaak!

5 likes

Up!

Up!

Up!