TK: Omega constellation Quartz

Te koop aangeboden: Mijn prachtige Omega Constellation Quartz met referentie 191.0032
Binnenin tikt het betrouwbare Omega kaliber 1330. De tijd wordt ingesteld via de drukker in de kroon, en dit werkt volledig probleemloos. Verder valt er over het horloge niet veel te zeggen, buiten wat mooie plaatjes. Het uurwerk loopt perfect, en de algehele staat is bijna onberispelijk (op enkele lichte krasjes na op het achterdeksel). De foto’s tonen het niet erg goed, maar de plaat heeft een linen patroon. In het echt komt het horloge nog een heel stuk beter tot z’n recht :slight_smile:

Merk en model: Omega Constellation Quartz met referentie 191.0032
Diameter: 33mm zonder kroon.
Leeftijd: Begin jaren 80
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A/ Komt op een mooie kalfslederen band met neutrale sluiting.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Af te halen in de zuidzand van Antwerpen, of verzedning mogelijk op kosten van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving bovenaan, zeer netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal 1330 Quartz
Vraagprijs: 490 EUR voor een kraaknette Constellation lijkt me mooi. Een verkoop hefet de sterkte voorkeur. Een gek ruilvoorstel mag, maar de kans dat ik erop in ga is eerder klein.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes