TK: Omega De Ville automatic 1968 €600,-

Te koop hele nette Omega De Ville automatic uit 1968. Met 36mm voor mij net te klein. Voor de leeftijd in hele nette staat. Heeft een ‘tapestry’ wijzerplaat met verticale strepen/riggels. Heel substiel. Bandje is net nieuw van strps

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Alleen te koop

Merk en model: Omega De Ville automatic
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1968
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7/2024
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen (Rotterdam) anders verzendkosten voor koper
Conditie (krassen, werking etc): Voor de leeftijd heel netjes loopt keurig. Volgens verkoper vorig jaar recent een service gehad.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch uurwerk Caliber 711
Vraagprijs: €700,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

Up en ik sta altijd open voor een gesprek over prijs. Het is lastig om hier een waardebepaling van te doen. Er staat er precies zo een op Crono voor €925,-. Ik maak er graag iemand blij mee.

Fijn weekend allemaal!

3 likes

:up: en prijsaanpassing naar €675,-

1 like

Advertentie :up: en prijs stevig :point_down: €600,- (wil iemand de titel aanpassen?)

2 likes