TK: Omega De Ville Jump Hour

Te koop zolang zijn vervanger nog beschikbaar is: Omega De Ville Jump Hour.

Merk en model: Omega De Ville Jump Hour
Diameter: 31 x 35
Leeftijd: Uit '98 maar pas verkocht in 2002.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart '25 als 2e eigenaar
Factuur en/of certificaat: Originele box en garantiepapieren. Geen aankoopbewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos en Omega-strap.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Utrecht of verzenden op risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): In perfecte conditie (zie foto’s). Geen gebruikssporen en loopt strak.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Caliber 1221
Vraagprijs: €5500,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

62 likes

Up!

1 like

Up!

Werkelijk in supermooie staat en bijna niet te krijgen. Wil je meer weten of heb je iets (niet te duurs) in te ruilen, neem vooral contact op.

1 like

Up! Als je een Breguet 3490 of een JLC MUT Moon (blauw) hebt waar ik deze op in mag ruilen is het ook goed!

1 like

Up voor dit zondagse horloge :slight_smile:

3 likes

Natuurlijk geen doorsnee Omega, dus nog weinig knabbelaars. Heb je toch interesse of twijfel je ergens over; laat het me weten en misschien vinden we wel een deal.

1 like

12 likes

Up!

Up!

11 likes

En we doen voor de gein de prijs naar €4900,-.

6 likes

Up!

Up!

De prijs is netjes, zeker omdat hij in prachtige staat is, maar doe vooral een bod als je interesse hebt. Inruil is mogelijk maar ik heb alleen interesse in kleiner dan 40mm.

Up!

1 like