TK: Omega De Ville Quartz 32mm 1998

Te koop: Omega De Ville quartz in 32mm staal, met het originele leren bandje/gesp (helaas niet de originele keeper). Gekregen voor mijn 21ste verjaardag, maar niet heel vaak gedragen. Jaren bewaard, nu toch maar verkopen, hopelijk maak ik er iemand blij mee voor een goeie prijs. (Over deze specifieke referentie heb ik helaas niet veel online kunnen vinden, nummer achterop is 54186888.)

Merk en model: Omega De Ville Quartz 32mm (Ref: 54186888)
Diameter: 32mm
Leeftijd: Bijna 30 jaar oud, maar zelden gebruikt.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 1998, een cadeau. Gekocht bij juwelier Sparnaaij in Aalsmeer.
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Niet aanwezig, doos was vergaan (nep-leer).
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen in Amsterdam heeft voorkeur, aangetekend verzenden evt. mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): In goede staat, bandje heeft enige gebruiksschade, geen keeper. Batterij moet vervangen worden.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz (weinig info over kunnen vinden helaas).
Vraagprijs: €595 of een redelijk bod.

[Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. >> NVT]

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag):

Op mijn 16.5cm pols.

7 likes

Ik geef deze even een duwtje met een vraag erbij: op aanraden van een forumlid wil ik de batterij laten vervangen, zodat we zeker weten dat het horloge nog goed functioneert. Heeft iemand een tip voor een juwelier/horlogemaker in Amsterdam die dat kan voor een redelijke prijs? Stuur me een DM. Alvast dank! :pray:

PS: heb al op de kaart met horlogemakers gekeken, maar daar staan er eigenlijk nul op in Amsterdam. Heb zelf wel Jungen gevonden, iemand daar goeie ervaringen mee?