TK: Omega Genève Ref. 136.0099

Te koop: Knappe Omega Genève met datumvenster. Originele sunburst-wijzerplaat in topstaat, originele kroon, wijzers en sluiting. Vergulde kast (35 mm), Omega kaliber 1030 met Quickset. Loopt perfect, omwille van een onderhoud toen het in mijn bezit gekomen is 2 jaar geleden. Erg strakke staat met slechts zeer lichte gebruikssporen.

Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: TK: Omega Genève Ref. 136.0099
Diameter: 35mm zonder kroon
Leeftijd: 1974 volgens het serienummer.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only. Komt op een quasi-nieuwe lederen band met Omega-sluiting.
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen nabij Antwerpen, of verzending mogelijk op kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving bovenaan.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal 1030 handopwinder.
Vraagprijs: 520 EUR

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

29 likes

Een (te laag) bod en een paar complimenten, dank.

Onderhandelen is geen probleem, maar ik ben ook geen outlet :smiley:

Up!

2 likes