TK: Omega Genève Ref. 136.0102 - Blue 🔵

Mijn mooie Omega Genève met Ref. 136.0102 mag door. Betreft een horloge uit 1975, met een mooie 36.3mm kast. Deze relatief grote (36,3mm) dresser met dunne kast (9,5mm) is een van mijn favoriete uitvoeringen van de Genève, en zeker met deze prachtige azuurblauwe wijzerplaat. Het horloge is geheel origineel met zijn omega-gesigneerde kroon & glas, en strakke witte wijzers. Het glas heeft buiten wat lichte swirls en haarlijntjes geen diepe krassen. De kast is netjes met hier en daar wat ondiepe krasjes. Algemeen verkeert het horloge in een nette staat voor zijn leeftijd. Het horloge loopt prima, getimed +9 sec per dag.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Omega Genève Ref 136.0102
Diameter: 36,3mm zonder kroon.
Leeftijd: 1975
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt op een grijze/ antraciet lederen band. Ik geef er ook nog een leuke blauwe lederen band bij die mooi bij de wijzerplaat past.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Af te halen in de zuidrand van Antwerpen, of verzending mogelijk op kosten van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving bovenaan.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal. 1030 met datum-snelverzet.
Vraagprijs: 650 EUR

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

39 likes

Upje!
Hij krijgt liefde, maar voorlopig nog geen nieuwe pols.
Welke snuffelaar grijpt door? :slight_smile:

6 likes

Gereserveerd!

7 likes