TK: Omega Genève ref. 136.041

Deze knapperd heeft een hele tijd in mijn collectie mogen vertoeven. Als ik me niet vergis was dit mijn eerste Genève! Hij komt intussen amper nog de la uit, dus met de toestemming van vrouwlief mag deze op zoek naar een nieuwe pols.

Het horloge heeft een scherpe kast, waar de brushing nog duidelijk zichtbaar op is. De sunburst plaat is netjes, met een zeer lichte verkleuring rond de wijzers. Het kroontje is in de loop der jaren eens vervangen. Verder is het gewoon een nette, eerlijke Genève :slight_smile: Het Cal. 613 handwindertje werd in 2021 geserviced, en loopt goed. De datum-snelverzet d.m.v. het uittrekken van de kroon werkt ook zoals het hoort.

Het verplichte (!) rijtje:

Merk en model: Omega Genève 136.041
Diameter: 34mm
Leeftijd: Bouwjaar 1970 volgens het serienummer.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt op een mooie lederen band met neutrale gesp.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden mogelijk. Af te halen in de Zuidrand van Antwerpen.
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving bovenaan.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal. 613 Handopwinder
Vraagprijs: Een eerlijke 395 EUR excl. eventuele verzending.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes