Omega Genève ref. 136.011 – 1969
Te koop: een mooie Omega Genève ref. 136.011 uit 1969.
Interessant model uit een periode waarin Omega ref. 136.011 zowel als Genève als onder de Seamaster 600-lijn verkocht. Dit exemplaar draagt de vroege ‘Genève’-benaming op de wijzerplaat, terwijl kast en referentie identiek zijn aan de Seamaster 600-uitvoerin
Het horloge verkeert in een mooie vintage staat. Uiteraard zijn er hier en daar lichte gebruikssporen, passend bij een horloge van meer dan 55 jaar oud, maar algemeen oogt het nog erg fris.
Verder is het horloge voorzien van de originele Omega-gesigneerde kroon en het originele Omega-gesigneerde plexiglas.
Binnenin tikt het betrouwbare Omega cal. 613, een handopwinduurwerk met quickset datum.
Specificaties:
- Referentie 136.011
- Bouwjaar 1969
- Omega cal. 613 (handopwinder)
- Quickset datum
- Originele Omega kroon
- Origineel Omega-gesigneerd plexiglas
- Mooie algemene staat met normale gebruikssporen
Merk en model: Omega Genève ref. 136.011
Diameter: 34,5mm zonder kroon.
Leeftijd: 1969 volgens het serienummer.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: n/a
Verzendkosten of afgehaald in regio: Af te halen in de zuidrand van Antwerpen of verzending mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s en beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: Val. 613 handopwinder.
Vraagprijs: 560 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.