Te koop: Aangeboden namens een kennis, zonder winstoogmerk van mij uit danwel enige vergoeding of compensatie.
Merk en model: Omega Railmaster Trilogy edition - 220.10.38.20.01.002
Diameter: 38mm
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06/2024
Factuur en/of certificaat: Garantiepas
Originele doos en/of accessoires: Full set. Dus komt met omdoos, doos, ingevulde garantiekaart, boekjes, ongebruikte Omega lederen strap, etc
Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur persoonlijke overdracht locatie Kortrijk, België, maar afspreken regio Breda is mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer mooie staat, zoals te zien op de foto’s. Het horloge is slechts sporadisch gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8806
Vraagprijs: 4700 euro
Hierbij verklaart de eigenaar dat de vraagprijs niet hoger is dan hetgeen deze er zelf voor heeft betaald danwel waarvoor het is ingeruild, als het horloge minder dan 6 maanden in bezit is.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
N.b. Ik ben niet dagelijks online, gelieve daar svp rekening mee te houden mocht je een reactie sturen.
Hierbij de foto’s