TK: Omega ref.2551.80.00 SMP300 36mm mid-size

Te koop:

Mijn Omega 2551.80.00 36.25mm mid-size diver mag vertrekken omdat ik iets nieuws wil. Ik heb het horloge sinds vorig jaar juli. Gekocht op de Japanse veiling. Foto’s van de verkoopadvertentie zijn toegevoegd op het einde van de reeks foto’s.

Volgens de verkoper zou het horloge in juni 2025 een service hebben gehad, daarvan is echter geen bewijs geleverd, behalve dat het in de advertentie stond van de verkoper. Het horloge loopt iets voor. Ik zet hem ongeveer 1 keer per week op de juiste tijd, dan loopt hij een minuutje voor ongeveer. Wellicht dat hij even kort afgesteld moet worden of goed gedemagnetiseerd. Tijd aanpassen en datumwissel gaan zeer soepel.

Verder is het een fijn horloge dat prima draagt en normale gebruikerssporen heeft. Aan de zijkant waar de helium escape valve zit, zitten 2 kleine putjes (goed te zien op de foto’s van verkoper onderaan).

Ter referentie: mijn pols heeft een omtrek van 17.5cm.

Merk en model: Omega 2551.80.00
Diameter: 36mm
Leeftijd: late 90’s/early 2000’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2025
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, extra lederen band en 3 extra schakels voor de originele, stalen band
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk, verzending voor kosten en risico koper (verzekerde verzending)
Conditie (krassen, werking etc): goede staat, klein putje naast helium escape halve
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1120 automatisch uurwerk (44 uur reserve)

Vraagprijs: €1900,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

De volgende foto’s zijn van de originele verkoopadvertentie:

9 likes