TK: Omega Seamaster 120m

Met enige aarzeling besloten om terug te gaan naar “the one watch for me”. Daarom mag deze beauty naar een nieuwe eigenaar.

Te koop (geen inruil):
Merk en model: Omega Seamaster 120m, 396.0900, Plongeur de Luxe, Jacques Mayol
Diameter: 37mm (draagt flink groter)
Leeftijd: 1985
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Recentelijk
Factuur en/of certificaat: Originele aankoopbon van eerste eigenaar, Omega ponskaart/boekje, bon service.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omega servicedoos, vervangen onderdelen, extra links, Omega service- en garantiepas (2 jaar)
Verzendkosten of afgehaald: Overdracht in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Bijna nieuwstaat, enkele haarlijntjes vanwege leeftijd evenals egaal verdeelde lichte patine op de wijzerplaat (bewust behouden en erg mooi). Overige onderdelen zijn zo goed als volledig vervangen door Omega. Waterdicht getest 10 bar
Soort uurwerk en kaliber: 1337 quartz, loopt ook bijzonder strak op de indices (!)
Prijs: €3000

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald inclusief servicekosten, danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan, hiermee blokkeert u de advertentie (!).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Hierbij de plaatjes

40 likes

Up!

Up: De Speedmaster Pro mag dan om de pols op de maan zijn geweest, deze Seamaster 120m zat om de pols van de eerste freediver (op +100 meter diepte).

7 likes