TK: Omega Seamaster 1st gen. Aqua Terra co-axial 36 mm

Te koop of te ruil tegen een Rolex Air-King met lichte plaat, ongepolijst en in topstaat.

Mag met pijn in het hard weg omdat ie moet concurreren tegen de Rolex 114270 en IWC Mark XII.

De ideale one-watch-collection. De stalen midsize is elegant en sportief tegelijk. Het gebold krasvast saffierglas met anti‑reflecterende coating aan de binnenkant geeft een prachtig zicht op de glossy wijzerplaat met shark tooth indexen en arrow hands.

Door de zichtbodem met zicht op het fameuze cal. 2500 co-axial zou je hem bijna andersom gaan dragen.

Merk en model: Omega Seamaster Aqua Terra
Diameter: 36,2 mm
Leeftijd: 2006
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11 juli 2023
Factuur en/of certificaat: Operating manual, certificates (niet ingevuld) en aankoop-/garantiebewijs van Winding Shop.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, verzenden voor rekening en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): prachtig
Soort uurwerk en kaliber: In-House cal. 2500 co-axial
Vraagprijs: € 3.500,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Meer foto’s beschikbaar op aanvraag bij serieuze interesse.

52 likes

Up! Niet eens met de prijs? Ik sta open voor een schappelijk bod.

Lowballers uitgesloten van deelname :wink: