TK: Omega Seamaster 2767

TK: Omega Seamaster 2767

Merk en model: Omega Seamaster 2767-2SC
Diameter: 34mm (zonder kroon)
Leeftijd: 1954 (schatting)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 10/2024
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: met een zo goed als nieuw horlogebandje en watch pouch van Torre (150 euro)
Verzendkosten of afgehaald: over te nemen tijdens afspraak
Conditie (krassen, werking etc): gezien de leeftijd in goede conditie; met opgelegd logo, geen lume op de wijzers en wijzerplaat, clover (klaver) crown met Omega logo, zie foto’s voor de conditie van deze Omega
Soort uurwerk en kaliber: automaat - caliber 354
Verder: deze Omega is geserviced in 01/2025, ik heb hier een factuur beschikbaar van 295 euro; goed om te weten is dat de wijzerplaat volgens mij van een Omega 2637 komt
Vraagprijs: 865 euro

Vragen over deze Omega? Stuur even een PB, ik help graag!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

19 likes