Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil
Een spectaculaire Omega Seamaster 30 met een gilt mirror dial in waanzinnige conditie. Ontzettend moeilijk om de ware schoonheid op de gevoelige plaat vast te leggen. De omega heeft nog scherpe lijnen en zowel het glas als de kroon zijn voorzien van Omega logo. De alpha hands geven de Omega een extra vintage vibe.
Komt op een Fagliano style strap custom made door Jan van Watchstrapheaven
Eentje voor de echte verzamelaar. Is ook een ideale birth year watch.
Inruil zeer beperkt mogelijk. Ik heb een brede smaak maar ben wel kieskeurig. Net als de Omega dient hetgeen aangebodene in een uitmuntende staat te zijn, ongepolijst en geen microbrand. Zowel cash up als down is mogelijk.
Merk en model: Omega Seamaster 30
Diameter: 35 mm
Leeftijd: 1961
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: uitsluitend van de servicebeurt
Originele doos en/of eventuele accessoires: nope
Verzendkosten of afgehaald: beide is mogelijk waarbij verzending voor rekening en risico van de koper is.
Conditie (krassen, werking etc): prachtig!
Soort uurwerk en kaliber: in-house caliber 268/9
Vraagprijs: € 1.650,-
Nee, is zeker niet de goedkoopste Seamaster maar zeldzame configuraties in deze conditie zijn nu eenmaal zeldzaam en waardevol.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.