TK: Omega Seamaster 300 Zwart 2024 (Full-set)

Hele dikke in Nieuwstaat Omega Seamaster 300. Verkocht bij S&C. Zit nog vol in de garantie en het betreft een mooie volledige set. Heb er een Meshband van Titanium bijgekocht afkomstig uit Duitsland. De originele band is in absolute ongedragen staat. Enige plekje wat te vinden is, zit links boven de knop aan de zijkant van de kast. Verder absoluut nieuwstaat. Zit nog een ronde Omega Horloge houder bij (niet op foto). Kortom een hele vette set met 2 banden en veel potentieel draagplezier :grin::four_leaf_clover:.

Te koop:

Merk en model: Omega Seamaster 300 Ref: 210.30.42.20.01.001
Diameter: 42
Leeftijd: 20-03-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-2024
Factuur en/of certificaat: Beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Caliber 8800
Vraagprijs:€4550
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes

Wellicht wat “fors” geprijsd voor het HF. Maar wel met 2 banden en sublieme staat :grin:!

Prijs op €4400! :four_leaf_clover:

3 likes