Te koop: Omega Samaster Aqua Terra
Zeer fraaie en draagbare Aqua Terra in een grab and go Quartz uitvoering, diepzwart met dito datumvenster, stijlvol en sportief. In absolute nieuwstaat en met een mooie volle set ![]()
| het rijtje: | |
| Merk en model: | Omega Seamaster Aqua Terra 25175000 |
| Diameter: | 39,2 mm met 20 mm lugs |
| Leeftijd: | waarschijnlijk 2012 maar op garantie gezet door AD op 11 mei 2018 |
| Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: | maand geleden ongeveer |
| Factuur/certificaat: | C24 purchase certificate, geanonimiseerd |
| Originele doos en/of eventuele accessoires: | outer kartonnen box, de half vergane rode watch case, garantiekaartje (let op de standaard Japanse datumnotatie YY-MM-DD), manual, uitgenomen schakels en een nieuwe oranje Zealande curved end FKM rubber strap) |
| Verzendkosten of afgehaald: | afhalen in Zeewolde of volledig verzekerde verzending (inclusief), bij afhalen maak ik de bracelet op maat of monteer ik de Zealande strap, of beide |
| Conditie (krassen, werking etc): | Zeer mooie staat met minimale gebruikssporen (recent door een vertrouwde forum-dealer als uitmuntend beoordeeld) |
| Soort uurwerk en kaliber: | Omega 1538 Quartz |
| Vaste prijs: | € 2450 incl verzending( géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch, geen cash, net als bij de bracelet zit hier geen rek in… |
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.