Beste forumleden,
Hierbij bied ik het volgende horloge van mij aan:
Omega Seamaster Diver 300M ‘No time to die’ ; nieuw; incl doos en papieren.
Het is de volledig titanium Seamaster die door James Bond wordt gedragen in de film ‘ No time to die’. Door het titanium is hij zeer licht en comfortabel in gewicht. Qua kleur heeft Omega (subtiel) bruin tinten gebruikt.
Het verplichte rijtje:
Te koop. Geen ruil.
Merk en model: Omega Seamaster Diver 300M ‘No time to die’ ; ref: 210.90.42.20.01.001
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 31 juli 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2025
Ik heb het horloge verkregen door inruil.
Certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig; lederen horlogepouch, omdoos, Omega boekje, 3 Omega pasjes.
Verzendkosten of afgehaald: verzending voor risico koper.
Afhalen kan, maar uitsluitend bij Van der Valk Delft A4
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
(stickers nog aanwezig op clasp en deels binnenzijde van titanium meshbracelet).
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8806 Master Chronometer
Prijs: € 7.400,- excl verzendkosten
(Momenteel veruit het goedkoopste nieuwe exemplaar binnen de EU)
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
En een leuke review: