Te koop, mijn prachtige Seamaster GMT.
Ik heb het horloge zo’n anderhalf jaar in mijn bezit en heb ‘m regelmatig met erg veel plezier gedragen.
Met de komst van een Seamaster GMT Chronograph zou je kunnen stellen dat hij overbodig is geworden…
De onderhoudshistorie is me niet bekend, maar hij loopt keurig en de gangreserve is dik in orde.
Een waterdichtheidstestje is aan te bevelen voordat je ermee gaat harpoenvissen…
Het horloge is nieuw geleverd met de band met de kenmerkende sluiting met het gouden Omega-logo.
Deze heb ik vervangen voor de - in mijn ogen - veel fijnere duikerssluiting.
De originele sluiting wordt uiteraard meegeleverd.
Ook kon je hem destijds kopen op rubber.
Deze band is één van de fijnste rubberen banden die Omega ooit heeft uitgebracht, vooral vanwege de micro-afstelling.
Ik heb deze band al jaren in mijn bezit en lever hem mee met dit horloge, waartoe hij behoort.
Het rubber is op volle lengte, maar helaas zijn er kleine droogtescheurtjes zichtbaar.
Merk en model: Omega Seamaster GMT 50th Anniversary - ref 2534.50.00
Diameter: 41mm
Leeftijd: 1999
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-23
Factuur en/of certificaat: Nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee.
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in Baarn of versturen op kosten van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Keurige staat
Soort uurwerk en kaliber: 1128
Vraagprijs: €3.250,-
In principe geen interesse in een ruil, maar voor een nette Peter Blake (41mm/automaat) ben ik eventueel wel te porren. Ruilwaarde eveneens €3.250,-
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Doei!