Mijn Seamaster Quartz Pre-Bond mag het nestje verlaten.
Deze is al mooi gedragen in zijn 35-jarig bestaan. Het horloge heeft zeker geen gebrek aan karakter (lees: gebruikssporen). Dit is niet het exemplaar voor zij die een museum-stukje om de pols willen, wel voor diegenen die een leuke Seamaster-beater zoeken. Veel Seamaster voor je geld
. Het horloge draagt heerlijk met z’n 36mm formaat. Het quartz-je tikt lekker weg, en de datum loopt netjes verder. Klaar voor de volgende pols!
Merk en model: Omega Seamaster Quartz Pre-Bond ref. 396.1052
Diameter: 36mm zonder kroon.
Leeftijd: 1991
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt op de originele band met ref. 1455/453. De band is voorzien voor polsen tot 18cm. D.v.m. de extensie die voorzien is in de gesp komt naar nog eens een centimeter bij.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Af te halen in de zuidrand van Antwerpen, verzenden kan ook.
Conditie (krassen, werking etc): Gebruikte staat.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal 1430
Vraagprijs: 620 EUR. Goedkoper vind ik ze momenteel niet.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.