TK: Omega Speedmaster 3511.50 Reverse panda

Beste,

Middels deze weg wil ik deze leuke Speedmaster aanbieden. Het betreft de Omega Speedmaster date met de reverse panda dial. Deze is voor de Japanse markt gemaakt (JDM). Het horloge is in frisse staat. De cijfers op de bezel hebben ook hun kleur nog. Ik heb er een flat link bracelet voor de Speedmaster Reduced van Uncle Straps aan gehangen. In tegenstelling tot de Reduced is dit horloge goed te servicen door horlogemakers vanwege zijn caliber 1155 welke gebaseerd is op de Valjoux 7750.

Merk en model: Omega Speedmaster Date 3511.50
Diameter: 39mm
Leeftijd: circa 1995
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023 op het forum gekocht
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Servicedoos van Omega en extra links van de Uncle Straps bracelet
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Wateringen of Den Haag. Opsturen behoort ook tot de mogelijkheden.
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: 1155
Vraagprijs: 1899,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal zojuist gemaakte foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

NB vanaf woensdag ben ik 15 dagen op vakantie.

Bedankt voor de aandacht.

Met vriendelijke groet,
TJ

33 likes