TK Omega Speedmaster 3594.50 Baton Hands + Do90 MOD

Te koop en NIET te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Wil je wat bijzonders ? dan is deze aangepaste Speedmaster Broad Arrow met rechte wijzers en zwarte DO90 lunette wat voor jou. In de stijl van de cal 321 Speedmasters maar dan modern en waterdicht en een klap goedkoper. In uitstekende staat, service van september 2024 ( kopie bon zit erbij ) en s/s/r werkt allemaal goed. Dus je kan nog jaren vooruit.

Merk en model: Omega Speedmaster 3594.50
Diameter: 42mm
Leeftijd: circa 1998
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): aug 2024
Factuur en/of certificaat: Servicebon € 600,-
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omega doos, omdoos, blanko garantiekaart en boekjes conform de fotos. Een originele Omega lunette insert zit er ook bij.
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): Heel goed, geen deuken of krassen behalve sporen op de sluiting → zie de foto`s
Soort uurwerk en kaliber: cal 1861
Vaste prijs: 4350,- want in heel goede staat en geserviced, of € 4000,- zonder doos en papieren.

De band is voor circa 18,5 cm omtrek en er zit nog 1 extra schakel bij.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes