‘The original’. Hoeksteen van menig verzameling. Zo ook een tijdje van de mijne.
Na jarenlang uit te hebben gekeken naar Speedmasters was de 3861 met zijn vernieuwde band voor mij niet te versmaden. Het horloge draagt fantastisch en de afwerking van de kast en band is echt super. De Speedy met hesalite is een klassieke schoonheid.
Toch voel ik een tijdje dat het geen blijvertje is en ik wel weer toe ben aan iets anders. Hopelijk kan ik iemand blij maken!
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (ruilwaarde €5.700)
Merk en model: Omega Speedmaster Moonwatch
Diameter: 42mm
Leeftijd: 02/2022 (NL Geleverd)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2022
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: ophalen in omgeving Den Haag
Conditie (krassen, werking etc): goede staat. Sporen van dragen. Klein schaafje op het hesalite.
Soort uurwerk en kaliber: 3861
Vraagprijs: € 5.200
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.