Te koop ( dus GEEN inruil, sorry):
Omega Speedmaster Broad Arrow
Dit zegt onze vriend ChatGPT er over.
Omega Speedmaster 3594.50.00 “Broad Arrow”, alias de "Replica " alias de “Relaunch”– de klassieker met karakter!
Mooie Speedmaster in topstaat, met de iconische Broad Arrow wijzers en stalen bezel – een knipoog naar het originele 1957-model.
Handopwindend caliber 1861, hesaliet glas en originele stalen band.
Draagt fantastisch en blijft een tijdloze favoriet.
Voor verkoopervaring met mij zie:
Merk en model: Omega Speedmaster Broad Arrow.
3594.50.00
Diameter: 42mm
Leeftijd: 26 jaar (08-1999)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10/2022
Factuur en/of certificaat: full set behalve de garantiekaart. Omega Abstract from the Archives is aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set. Behalve de garantiekaart. + extra nieuwe schakel voor de band.
Verzendkosten of afgehaald: afgehaald
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, heeft in oktober 2022 nog een full service bij Omega Atelier Marinza gehad t.w.v. €750 en is daarna erg weinig gedragen. De band en kast zijn ook aangepakt.
Soort uurwerk en kaliber: Mechanisch Caliber 1861
Vraagprijs: €3750,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.