TK: Omega Speedmaster Calibre 321 "Ed White" | 311.30.40.30.01.001 | 2020

Te koop!

Merk en model: Omega Speedmaster Calibre 321 “Ed White” Referentie 311.30.40.30.01.001
Diameter: 39.7mm
Leeftijd: 2020, komt uit de Omega Boutique in Parijs.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: December ’21
Factuur en/of certificaat: Factuur aanwezig, originele papieren aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set. Zie foto’s.
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen
Conditie (krassen, werking etc): Near mint. Het horloge is in uitstekende staat. Verdere beschrijving hieronder.
Soort uurwerk en kaliber: Het klassieke calibre 321 uurwerk van Omega, dat opnieuw leven is ingeblazen. In eerste instantie voor de 321 Platinum Meteorite (2019), vanaf 2020 ook voor deze Ed White.
Vraagprijs: €13.750,- (goedkoopste van de EU)

Deze 321 Ed White uit 2020 (jaar van release) is in uitstekende staat en de set is volledig compleet.
Zoals jullie misschien wel weten is dit model een eerbetoon aan de 105.003 Speedmaster die astronaut Ed White droeg tijdens zijn ruimtewandeling in 1965. De stalen kast heeft een afmeting van 39.7mm (klassieke proporties) en de details zijn die van een vintage Speedmaster; het opgelegde logo, de step dial, de vintage case met straight lugs en het ontbreken van crownguards. Ook de flatlink band is opnieuw uitgebracht en super comfortabel.

Het legendarische Calibre 321 uurwerk is zichtbaar door de glazen caseback. Elk exemplaar wordt met de hand geassembleerd door één horlogemaker in Omega’s 321-workshop in Biel. Dat maakt deze serie extra bijzonder.

Overall: een geweldige Speedmaster en met recht een moderne classic. Full set, near mint. Goede prijs.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Bedankt voor het lezen! Foto’s :v:

85 likes

Nog even een wristshot er achteraan. Deze zat er nog niet in en dat kan natuurlijk écht niet.

Hij doet het ook goed op mesh. Bracelet krijg je erbij. Groetjes!

17 likes