TK: Omega Speedmaster Chronoscope | 329.30.43.51.02.002 | full set | 2023 | Scherp geprijsd

De Omega mag de deur uit omdat ik het horloge simpelweg al een zeer geruime tijd niet meer draag. De vraagprijs lijkt me realistisch (goedkoopste in EU).

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Omega Speedmaster Chronoscope (329.30.43.51.02.002)
Diameter: 43mm
Leeftijd: 31/03/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/02/2024 (99% status) van een gerenommeerd HF-lid overgenomen
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete Nederlandse set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen (Zeeland) of ergens afspreken is beide mogelijk. Verzenden bij voorkeur niet
Conditie (krassen, werking etc.): 90% (enkel zeer minimale gebruikerskrasjes)
Soort uurwerk en kaliber: Co-Axial Master Chronometer kaliber 9908 (handmatig opwindbaar)
Vraagprijs: € 5.800,00 (list is momenteel € 10.500,00)

Omega Speedmaster Chronoscope. Dit 43 mm Speedmaster model is gemaakt van roestvrij staal en heeft een zilverkleurige wijzerplaat met zwarte hulpwijzerplaten. Het horloge heeft krasvast saffierglas met anti‑reflecterende coating aan beide zijden en wordt gecombineerd met een roestvrijstalen band. Gangreserve is 60 uur. Waterbestendigheid is 5 bar (50 meter / 167 voet).

Wil je meer informatie of extra foto’s? Stuur gerust een berichtje.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft of vragen of meer foto’s wilt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

Meerdere geïnteresseerden en ruilvoorstellen ontvangen, maar nog niks concreet of tot een deal gekomen.

Om het horloge nog wat interessanter te maken, een forse prijsverlaging naar €5.500,00.

Vragen of meer foto’s? Stuur gerust een PB. Hieronder nog extra foto’s van afgelopen zaterdag.

7 likes

:up:

Prijs of ruilvoorstel? Stuur gerust een PB.

TK/TR

1 like

TK/TR

Bijbetaling tot €5k

TK/TR

Verkoopprijs: €5.250,00
Ruilprijs: €5.500,00

1 like