TK: Omega Speedmaster Dark Side of the Moon - Apollo 8 ; nieuwstaat; incl doos en papieren

Beste forumleden,

Hierbij bied ik het volgende horloge van mij aan:
Omega Speedmaster Dark Side of the Moon - Apollo 8 ; nieuwstaat; incl doos en papieren.

Dit model behoort tot de Dark Side of the Moon series en heeft dus een volledige zwarte keramische kast en sluiting. De wijzerplaat is deels geskeletteerd en de afwerking van de onderdelen op zowel de wijzerplaat als het uurwerk zijn op zo’n manier bewerkt, dat deze het maanoppervlak nabootsen. Heel uniek en gaaf om te zien!
De diameter meet 44,25mm, maar door de keramische kast (zwart van kleur en licht in gewicht) draagt hij kleiner.
Niet alleen de wijzers en indices, maar ook de bezel is voorzien van lume.
Het blijft al met al een Speedmaster, maar in een heel unieke uitvoering!

Het verplichte rijtje:
Te koop. Geen ruil.

Merk en model: Omega Speedmaster Dark Side of the Moon - Apollo 8
Diameter: 44,25 mm
Leeftijd: November 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Juni 2025
Certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig; alle toebehoren helemaal compleet

Verzendkosten of afgehaald: verzending voor risico koper. Afhalen kan, maar uitsluitend op openbare plek omgeving Rijswijk (ZH).

Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Let op: de band past om een pols van max. 18,5 - 19,0 cm.
NB: ogenschijnlijke veegjes op de kast (op de foto’s) zijn stofjes. Horloge is in nieuwstaat.

Soort uurwerk en kaliber: Omega 1869 handopwinder
Prijs: € 7.800,- excl verzendkosten

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

En een leuke uitleg van het horloge:

36 likes