Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Een full set en in hele mooie staat verkerende Omega Speedmaster Date.
Het horloge komt uit augustus 2012, en heeft 1.5 jaar terug in juni 2024 nog een volledige service genoten via Balanced Watches @Lieuwedv. Hij loopt dus strak en over onderhoud hoef je je voorlopig geen zorgen te maken. Het is een heerlijk comfortabel en draagbaar horloge, maar helaas mag hij weg voor iets anders.
Mijn verkooptopic met ervaringen is hier te vinden: MarTime - Ervaring met (Ver)Kopers - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Merk en model: Omega Speedmaster Date ref: 3210.50.00
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen in regio Utrecht, verzending kosten (en risico) koper
Conditie (krassen, werking etc): Zeer netjes! Glas en bezel helemaal krasvrij, enkel wat haarlijntjes die je mag verwachten na deze jaren op de band, en lichte deskdives op de clasp. Geen diepe krassen of butsen.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1164, Self‑winding chronograph, chronometer movement with rhodium‑plated finish
Vraagprijs: €2.475,-
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).