Te koop (geen ruil/inruil).
Mag weg omdat de collectie te groot is geworden zodat een aantal horloges niet de draagtijd krijgen die ze verdienen. Deze heb ik rond 2014 aangekocht en heeft in dat jaar ook een volledige servicebeurt gehad bij Wesselink &Vreeker, waarbij ook de kast ook opnieuw opgemaakt. Sinds die tijd is het horloge door mij maximaal 10x gedragen. Laatste beurt dus een tijdje geleden, maar loopt prima en ook nog uitstekende gangreserve. Houdt prima de tijd, maar niet exact getimed. Band past tot een polsomtrek van ongeveer 19,5 cm. Deze heeft de zeldzamere telemetre bezel.
Merk en model: Omega Speedmaster MK4.5
Diameter: 42 mm, zonder de kroon
Leeftijd: midden jaren ‘70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2014
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: verzenden kk, afhalen of ergens afspreken ook mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede conditie, kast is bij W&V professioneel opnieuw opgemaakt
Soort uurwerk en kaliber: automaat, Lemania 5100
Vraagprijs: 1995 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.