TK: Omega Speedmaster Moonphase witgoud

Ik heb een tijd getwijfeld of het wel verstandig is om deze weer van de hand te doen, maar ik heb een toffe Cartier én een toffe IWC gezien en ik wil ze eigenlijk allebei hebben. Met name de Cartier zie je niet zo vaak, dus zo lang die nog te koop staat, staat mijn Speedmaster hier in het blauwe theater.

Het betreft mijn witgouden Speedmaster Professional Moonphase. Een prachtig stukje ingetogen luxe waar zelfs de mannen van Fratello ooit een ode aan hebben geschreven.

Omdat ik het nogal een fors bedrag vind kies ik graag zelf uit aan wie ik hem verkoop, dus TL-3’ers hebben in principe de voorkeur, maar ik geef geen garanties. Afspreken in overleg, opsturen lijkt me geen goed idee.

Komt overigens met de witgouden deployant clasp. Die zijn zelf ook al verre van gratis als je hem los moet kopen.

Merk en model: Omega Speedmaster Moonphase
Diameter: 42mm
Leeftijd: ergens tussen 1999-2005
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 13 mei 2025
Factuur en/of certificaat: Een (origineel Omega) pas met de referentie en het kalibernummer
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met de originele doos, zie de foto’s en een alligator band van Tuns. (Omdat de gesp een extra pinnetje heeft moest ik daar zelf een gaatje bij prikken, dan weet je dat)
Verzendkosten of afgehaald: afspreken in overleg
Conditie (krassen, werking etc): goed, zie ook de foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1866
Vraagprijs: € 14.400,-
Ik verwacht niet dat je een goedkopere gaat vinden.

Vragen? PB me. :+1:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

36 likes