Vandaag heb ik deze werkelijk prachtige Speedmaster Teutonic ref ST 345.0803 te koop. Nu heb ik er in de loop der jaren veel van deze gezien en de meeste zien er oud uit, maar deze niet, die is in extreem goede staat en komt met zijn doos en papieren van augustus 1983.
De zwarte wijzerplaat heeft aangebrachte markeringen en contrasterende batonwijzers en de mooie niet-professionele minimalistische tekstindeling van dit model.
De ‘bead blasted’ stalen kast en geïntegreerde armband zijn in uitstekende staat, de lunette is ook in geweldige staat met een of twee lichte krassen. Ik heb 4 of 5 ongebruikte extra armband schakels die bij het horloge zullen worden geleverd.
De achterkant van de kast heeft nog steeds het rode waszegel. Ik heb het niet geopend, maar zal het doen voor de koper als hij dat wenst. Ik heb ervoor gekozen om het horloge verzegeld te houden. Daarom heb ik geen bewegingsfoto. Maar ik zal garanderen dat het juiste kaliber 861 daaronder zit! Zoals ik al zei, zal ik het natuurlijk voor de koper openen voordat de transactie wordt afgerond. Het horloge windt op, stelt goed in en houdt de tijd goed bij met de chrono die correct functioneert, maar er is geen onderhoudsgeschiedenis.
Komt samen met de rode doos uit de jaren '80, het inlegvel en de koopovereenkomst, dit is een uitzonderlijk verzamelpakket waarvan ik elke minuut van mijn eigendom heb genoten.
€3950 netto voor mij voor deze fantastische volledige set, inclusief wereldwijde Track Trace verzending. Betaling per bankoverschrijving of Wise.
Vragen…gewoon vragen!
Merk en model: Omega Speedmaster ‘Teutonic’
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1983
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald in regio: ja
Conditie (krassen, werking etc): mooi
Soort uurwerk en kaliber: Omega 861
Vraagprijs: 3950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.