Sjiel heeft weer een nieuwe heavy hitter op het oog, dus de X-33 mag plaatsmaken in de collectie.
Omega Speedmaster X-33 gen3 Skywalker.
Full set.
Bent u al klaar voor de volgende Artemis lauch?
Titanium!
Reden van verkoop: wordt niet gedragen. Mag naar een andere liefhebber die deze knaller de draagtijd gaat geven die hij verdient.
Enkel te koop, geen inruil.
Ref nummer: 318.90.45.79.01.001
Serial: 92548xxx
Totaal gewicht: ongeveer 114 g
Diameter: 45 mm (draagt als een normale 42 mm Speedmaster. De 45mm komt doordat er aan beide zijden een crown guard zit).
Crystal: Sapphire
Bracelet: 1998 full titanium.
lug-to-lug: 48.50 mm
thickness: 14.70 mm
between lugs: 20 mm
Caliber: Omega 5619 Quartz
Leeftijd: xx/2018
In mijn bezit sinds: 03/2022
Functies: Mission elapsed time, phase elepsed time, 3 verschillende tijdszones, 3 alarms, chronograaf stopwatch, countdown, bi-directionaal draaiende bezel, datum, digitaal en analoge tijdsweergave, perpetual kalender.
Conditie: Top-conditie, ongepolijst. kast en bracelet 99/100. Nieuw batterijtje.
Toebehoren: full set. Speciale X-33 box, papers compleet. Factuur aanwezig ter inzage.
Vraagprijs: 3950,-
user manual: https://www.omegawatches.com/media/pdf/watches/basic-functions/Guide_318-90-45-79-01-001_English.pdf
product sheet: https://www.omegawatches.com/media/pdf/watches/product-sheet/gb/en-gb/31890457901001-en-gb.pdf
Overdracht face to face, plaats nader te bepalen.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
De foto’s:
Trek de kroon uit voor sleep-mode.
Bedankt voor het kijken, foto’s van de full set volgen.