TK: Orient CFT00001B semi-skeleton met gangreserve

Te koop (geen ruil)
Meer dan open-heart, maar niet helemaal skeleton. Prachtig horloge, met gangreserve boven de 6.
Ook deze wordt te weinig gedragen tegenwoordig. Loopt prima.

Belangrijk:
De buitenste ring, dus het bewegende deel van de schuifmaat, wil niet meer bewegen. Dat moet kunnen met de kroon bij 4, maar hij zit ergens klem (de ring, niet de kroon.)

Merk en model: Orient CFT00001B
Diameter: 43,7mm
Dikte: 12,1mm
Lengte / lug-to-lug: 52mm
Leeftijd: 17 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2009
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: Klein pakket incl track & trace: 6,35 (België: 10,50)
Conditie (krassen, werking etc): Een paar hele lichte gebruikssporen op de bezel en de zijkanten, niet meer dan microkrasjes. Ik krijg ze niet goed op de foto.
Soort uurwerk en kaliber: Orient 46R40 automaat met gangreserve
Vraagprijs: 200 Euro of realistisch bod

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

Up

Up

Up

Up maar weer