Te koop: Oris Aquis Date
het oermodel die de mooiere wijzers, de chunky/beefy bracelet van 26 mm heeft en de fraaie mat zwarte wijzerplaat. Is nieuw geleverd in mei 2024 door een Nederlandse dealer en heeft dus ook nog een jaar garantie. Super mooie staat en uber-compleet met de Oem zwarte rubberband, de extra bracelet en een gloednieuwe oranje rubberband.
| daar gaan we: | |
| Merk en model: | Oris Aquis Date |
| Diameter: | 43,5 mm |
| Leeftijd: | onduidelijk, mei 2024 geregistreerd bij Oris |
| Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: | week of 2 geleden ongeveer |
| Factuur/certificaat: | garantiekaart d.d. 10 mei 2024 |
| Originele doos en/of eventuele accessoires: | outer kartonnen box, de zippered watch case, boekje en documenthouder, garantiekaartje d.d. 10 mei 2024, de uitgenomen schakels, 4 extra schroefpennen voor de banden, de OEM zwarte rubberband en de extra oranje OEM rubberband met de vouwsluiting |
| Verzendkosten of afgehaald: | afhalen in Zeewolde of volledig verzekerde verzending (inclusief), bij afhalen maak ik de bracelet op maat of monteer ik 1 van de rubberbanden voor je |
| Conditie (krassen, werking etc): | Zeer mooie staat met minimale sporen op de clasp, de horlogehouder uit de travelcase heeft de tand des tijds minder doorstaan, beide rubberbanden zijn op volle lengte en niet geknipt |
| Soort uurwerk en kaliber: | Oris automatic, +/- paar seconde per dag |
| Vaste prijs: | € 1375 incl verzending( géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch, geen cash |
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.