Na wikken en wegen te koop aangeboden; mijn geliefde Oris Aquis, met de stalen band en tevens een grijze rubberen band. Het was mijn eerste automatische horloge maar mag nu toch het veld ruimen omdat ik een andere duiker op het oog heb. Draagt erg fijn en voelt kleiner aan dan 43mm door de korte lugs.
Merk en model: Oris Aquis
Diameter: 43,5
Leeftijd: februari 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2018
Factuur en/of certificaat: ja, beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor afhalen, verzending op kosten en met risico voor koper
Conditie (krassen, werking etc): goede staat. 90/100 Geen grote krassen. Kast en glas zijn schadevrij. Hele kleine schade op de bezel op minuut 4/5. Is alleen zichtbaar bij bepaalde lichtinval. (Zie laatste foto)
Soort uurwerk en kaliber: automatisch SW200-1, Oris 733
Vraagprijs: €1100
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.