TK Oris Big crown pointer date

Ook deze mag vertrekken. Lang gezocht, uiteindelijk gevonden en netjes laten opknappen / servicen bij Oris (Nieuwendaal). Daarna is ie vooral mooi geweest en is hij te weinig gedragen. Daarom mag deze door naar een andere liefhebber!

dit is het model met plexi. Mooie kleinere cijfers en datum 31 op de 12 uur positie (nwe model heeft datum 1 op 12 uur)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Oris Big Crown Pointer date 7543
Diameter: 40 mm
Leeftijd: geen idee, wel de rode rotor en Plexi glaasje
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2022 (service mei 2022)
Factuur en/of certificaat: geen papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: ORIS doosje van de Service
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed! Weinig gedragen, er zal vast een krasje te vinden zijn.
Soort uurwerk en kaliber: automaat 754 /SW 200
Prijs: 1050,-

zie foto’s! Check ook even insta ofzo om deze met diverse andere straps (o.a. NATO) te zien… echt een topper! :slight_smile:

Vragen geen probleem.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes