TK: Oris divers 65 12H calibre 400 | 40MM

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Oris divers 65 12H calibre 400
Diameter: 40 MM
Leeftijd: November 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2022, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Beiden
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: Oris in house movement cal. 400
Vraagprijs:2600 euro

Deze fraaie Oris nu iets meer dan een jaar in bezit, mag weg omdat er iets anders aankomt.

Deze Oris 65 is voorzien van het inhouse Cal. 400 uurwerk met een gangreserve van 5 dagen en maar liefst 10 jaar garantie.

Het horloge is nog in prachtige staat met lichte sporen op de clasp, .
Komt als full set met dozen, papieren, pasje en schakels.

Nieuwprijs bij Oris is €3.600, ik vraag een zeer mooie €2600. Op verzoek zijn meer foto´s natuurlijk mogelijk.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).






8 likes

Deze topper weer eens onder de aandacht, verdient meer draagtijd. Doe een goed bod!

5 likes

Doordeweekse up en een mooie pricedrop naar 2100 :rocket:

Upppp

1 like

Upje na de wintersport, was duur zat dus de prijs blijft hetzelfde :sunglasses:

UP voor het weekend en een nog scherpere prijs: 2000 euro!

2 likes

Up!

4 likes

Up>!