TK: Oris RAID 2010 Chronograph limited (serviced 2024)

Te koop:
Superzeldzame Oris Raid van de 1e en beste editie 2010. Dit horloge zie je zeer zelden te koop staan, ik heb het horloge gekocht bij een Duitse handelaar die het uit een verzameling had gekocht (was een soort van NoS). Deze Oris heeft december 2024 een verse service gehad bij Nico Rijsman.

Wat deze Oris naar mijn mening uniek maakt is de dial welke gebaseerd is op de tellers van een Jaguar XK120. Een Oris limited edition met serienummer 112/500. Echt een horloge voor iemand die van Watches & Wheels houdt.

Verkoop i.v.m. inkrimpen van de collectie

Merk en model: Oris RAID 2010 Chronograph Limited Edition
Diameter: 43,5 mm
Leeftijd: 2010
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): augustus 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: volledige set incl. doos, boekje en factuur.
Verzendkosten of afgehaald: Mag beide, verzending risico koper. Afhalen op een neutrale locatie.
Conditie (krassen, werking etc.): Goede, gebruikte staat. zitten lichte gebruikssporen op het horloge maar ziet er algeheel erg netjes uit. Horloge is december 2024 geserviced bij Nico Rijsman
Soort uurwerk en kaliber: Oris 676, ETA 7753, Automaat 48 uur gangreserve
referentie: 01 676 7603 4084-Set LS

link Oris site: RAID 2010 Chronograph Limited Edition - 01 676 7603 4084-Set LS | Oris)

Vraagprijs: 2.000,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

NB Ik ben zeker niet de beste fotograaf en heb er het beste van gemaakt. Be gentle.

8 likes

Upje voor deze zeldzame rally chrono geïnspireerd op een Jaguar uit de tijd dat ze nog niet de woke weg kwijt waren.

1 like

Weekend upje

Rally Up en price drop naar 1.850,-

Wie voegt deze deze zeldzame Jaaaaag Oris toe aan zijn collectie?