TK: Oris Rectangular - Grey

HF-Lieden,

Een prachtig horloge wat ik moest proberen en via ruil heb verkregen. Echter, met de komst van de GS-dresser en het feit dat deze Oris voor mijn forse polsen net wat aan de kleine kant is, mag deze weer door.

Voorkeur heeft verkoop omdat ik momenteel behoorlijk voorzien en verzadigd ben. :hugs:

Het is een prachtig klassiek model. Chique-sportief en draagt erg fijn ook vanwege de licht curved onderkast.

De gegevens:

Merk/type : Oris Rectangular 01 561 7783 4063-07 5 19 16
Uurwerk : Oris Calibre 561 base ETA 2671
Diameter : 25,5 mm
Dikte : 10,2 mm
Lugbreedte: 19 mm
Waterdichtheid : 30m
Datum : Ja
Lume : Ja
leeftijd : April 2024
Garantie tot : April 2026

In mijn bezit sinds: Juli 2025

De kast. Conditie : Zeer goed. Met een loepje of macrolens ongetwijfeld wat te vinden want uiteraard gedragen.

Het saffierglas en de bezel zijn in Zeer goede conditie. Met een loep of macro lens ongetwijfeld wat te vinden, want natuurlijk gedragen.

De band en gesp sluiting zijn in Zeer goede staat.

Totale conditie : Zeer goed.

Toebehoren : Sleeve, omdoos, kistje, tag, boekje en garantiekaart.

Levering : Ergens afspreken/ Aangetekend verzenden kan is allemaal bespreekbaar

Vraagprijs : € 950,-- incl. verzendkosten. List € 2.050,–
Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust. Niet geschoten is altijd mis.

Ruil: Geen ruil

Bij vragen, vraag! :smiley:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd

12 likes