TK: Panerai 722 (pam00722)

Deze mooie Panerai draag ik helaas te weinig ivm met de aanwezigheid van een andere. Het is een 42mm en daarmee vrij uniek en voor wat meer liefhebbers draagbaar dan de 44mm of 47mm va Panerai. Met stalen wat ook vrij uniek is. Let op. De leren banden op de foto’s komen niet mee. Hij komt dus op de stalen band.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te koop of te ruil. Ik sta open voor ruil maar heb dan vrij specifieke wensen, een Datejust met linnen dial of een andere 40 of 42mm Panerai. cash-up/down bespreekbaar.

Merk en model: Panerai PAM 722
Diameter: 42mm
Leeftijd: 20-08-2018 (Schaap & Citroen)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2023
Factuur en/of certificaat: Panerai papieren aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met alle documentatie, tag, stickers, kist, doos, omdoos. De set omvat de originele Panerai stalen band.
Verzendkosten of afgehaald: geen verzending, overdracht op een openbare plek
Conditie (krassen, werking etc): In een zeer goede staat. Een klein veegje in de AR coating van het glas volgens de vorige verkoper maar ik
Kan het eerlijk gezegd niet vinden…
Soort uurwerk en kaliber: Panerai P0910 automatic met 72 uur gangreserve
Vraagprijs: verkoop: EUR 5.500 / ruilwaarde: hetzelfde.

Foto’s deels dankzij de vorige verkoper omdat ik een deel in de kluis heb.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

En een up. En 200 EUR er af. 5300.

2 likes

En nog een up!

1 like