2550 euro voor een complete set? Een Panerai? Een echte? Dakkannie! Wat is het addertje?
Het horloge loopt perfect en houdt goed de tijd. Het addertje is dat het horloge, na het verstellen van de tijd, soms enkele minuten nodig heeft om op te starten. Bij alleen opwinden gebeurt dit overigens niet. Dit euvel heeft zich de laatste week spontaan ontwikkeld en ik ben er mee langs een horlogemaker gegaan. Die vertelde mij dat het hoogstwaarschijnlijk door de weerstand van een versleten pakking kon komen. Een makkelijk op te lossen probleem. Aangezien hij voorlopig geen tijd heeft heb ik het horloge weer meegenomen en bied ik het nu voor een (naar mijn mening) spotprijs aan. De laatste service is van 2010, dus ondanks dat het horloge uiteindelijk goed op tijd gaat lopen, zal een service geen kwaad kunnen. De keuze fullservice of probleem fixen laat ik aan de koper.
Merk en model: Panerai Luminor 114
Diameter: 44mm
Leeftijd: 6 februari 2003
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens tijdens corona
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: yep, helaas is de doornsluiting ergens kwijt geraakt
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur voor afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): ongepolijst, dus hier daar wat swirls en bandenwisselsporen. De holle kroonbeschermer heeft een tikje gehad en heeft een deukje (dit is zo lang ik het heb al het geval en staat los van het niet goed opstarten)
Soort uurwerk en kaliber: OP6568(?) handwinder
Prijs: 2550 euro (geen inruil a.u.b.)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.